Camfrog Video Chat 6.11.543



Free Download Camfrog Video Chat 6.11.543  . Pada kesempatan kali ini kami penulis dari apkbaru21.blogspot.com akan membagikan Software yang populer dan sangat menarik untuk dimainkan oleh kalangan pengguna PC, Software ini sangat menarik kerena kita bisa berhubungan dengan teman teman di lain negara bahkan benua, ini memang sebuah software yang sudah lama, namun karena banyak penggunanya software ini tetap menjadi media chat room yang masih berjalan sekarang ini, di camfrog kita bisa bergabung dengan group video call yang sudah ada.

Description :

Camfrog Video Chat is a modern chat client that allows real time video, audio and text chats with up to thousands of participants. The tool enables seeing, speaking and writing to other chat room members simultaneously. Not all video chats require you to have a Webcam, so you can also participate without a camera. Camfrog chats are either private or public and you can make calls to mobile or landline phones. A range of parental controls in Camfrog Video Chat help to protect minors from revealing too much of their privacy and from joining certain chat rooms when using the Instant Messenger. Other settings of the Skype competitor include Privacy and Safety, Video and Audio, History, Languages, and Hotkeys.

What's New :


  • Virtual Gift button now appears in all IMs and Chat Rooms.
  • Security and bug fixes.

Screenshot :





Link Download



Demikianlah penjelasan tentang Camfrog Video Chat 6.11.543 ini, semoga artikel ini dapat bermanfaat dan dapat menjadi refrensi yang baik untuk kedepannya, terimah kasih dan tetap nantikan update selanjutnya dari kami apkbaru21.blogspot.com .

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Camfrog Video Chat 6.11.543"

Posting Komentar