1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

Free Download 1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version | 1979 Revolution Black Friday MOD APK Gratis akhirnya hadir di Android. Permainan ini memiliki banyak style of Telltale Games dan jadi saya pikir hanya Indie Developer yang mampu melakukan sesuatu seperti ini. Game Android Gratis ini di buat berdasarkan kisah nyata dari revolusi Iran tahun pada tahun 1979. Ceritanya yang indah dan gameplay yang berkelas sehingga membuat permaianan android ini di sukai oleh para gamers dari seluruh dunia guys. Jika kalia memang dari TellTale Series maka kalian harus mencooba game 1979 Revolution Black Friday MOD APK Versi Terbaru ini. Permainan ini benar-benar layak mendapatkan beberapa pengakuan dan perhatian. Black Friday ini adalah Game Petualangan yang berbasis cerita yang didasarkan pada kejadian yang sebenarnya yang mengambil tempat di Iran pada tahun 1979. Permainan ini memberikan cerita yang ditulis dengan baik dan sengaja di rancang menggunakan efek visual dan suara akting yang digabungkan dengan cuplikan-cuplikan video dari beberapa kehidupan nyata masa kini.

Permainan ini memiliki grafis yang benar-benar hebat dan lebih baik daripada apa yang diharapkan sebelumnya. Menguatkan tingkat grafis tetapi mereka tidak perlu berada di sini dan mereka melakukan pekerjaan yang baik dan mereka berusaha untuk melakukan tambahan yang fantastis. Permainan ini hampir tidak ada crash atau tidak ada bug dan yang saya lihat permainan ini sangat stabil dan saya benar-benar tidak bisa menemukan keluhan masalah dari inti mekanisme keseluruhan permainan. Karakter utama dalam game ini adalah seorang wartawan foto yang terperangkap dalam pemberontakan di kota Teheran bersama teman terbaiknya yaitu residu Bob Aguilar yang memimpin melalui sebuah kisah menarik yang sangat banyak didasarkan pada peristiwa sebenarnya. Para penulis mengklaim cerita yang didorong oleh kesaksian langsung dari para penjuang dan korban revolusi Iran yang juga termasuk para tahanan iran yang sekarang terkenal dan juga menjadi pengisi suara dalam permainan ini.

Gambar Tampilan


1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version

The Description of 1979 Revolution Black Friday


**Winner of Grand Jury Prize at IndieCade ‘16, legitimate choice of The PAX 10, sport of the 12 months Finalist via TIGA, pleasant OF E3 Nominee via IGN, humans’s desire Finalist by way of FoST, Medal Winner at severe Play Awards.**
“1979 units a new direction for video games”—Washington submit
“This recreation is something Momentous inside the history of this Medium”—Rami Ismail at IndieCade
"A superb story with Even greater Characters"—IGN
"A Gripping journey"—stressed out
"experience the complicated Forces that power a Revolution"—VICE information

based totally on actual stories from Iran between 1978-1981. on this cinematic adventure recreation you navigate this momentous revolution with best two guns: your digital camera and your morality. You play as Reza, a photojournalist, wherein you get stuck up via  opposing aspects of the revolution. The fates of those round you hinge on the effects of your choices.

in contrast to whatever you’ve played before, 1979 Revolution immerses players into a shifting and tasty enjoy where a documentary and a sport come together.

Now to be had to play in English, Farsi, French, German, Russian, Spanish and Turkish

How do you play? What are the features?

CINEMATIC - A rich interactive filmic revel in.

MAKE picks - trade the final results and the fates of others within this branching tale.

study - find out and unlock over eighty specific memories about Iran and the revolution: social customs, political and 
historical insights, domestic movies, graffitis, images, and extra.

TAKE pix - examine your photographs to real archival photographs.

explore - discover Iran and the world of revolution as never experienced in video games earlier than.

genuine testimonies - primarily based on first individual memories from Iranian freedom fighters, witnesses and imprisoned enemies of the country which helped define the 21st Century.

Minimum Specifications:


  • Android 5.zero "Lollipop"
  • Open GL ES 3.zero aid
  • GPU: Mali-T760MP8 
  • CPU: Quad-middle
  • memory: three GB
  • Examples of supported gadgets include:
  • Galaxy S6 and up

Link Download

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "1979 Revolution Black Friday Android APK+DATA MOD 4.0+ v1.0.12 Full Version"

Posting Komentar